Jak kupować?

Nie wiesz jak kupować?

Wszystko wyjaśniamy poniżej!

Zakupy w sklepie internetowym Lavika

Strona produktu

Zobacz naszą ofertę i wybierz z niej produkty, które Cię interesują. Po wyszukaniu interesującego modelu, klikając na niego przechodzisz na kartę produktu, gdzie znajdują się przydatne informacje: zdjęcie, opis, cena, dostępne rozmiary oraz tabela która ułatwi Ci wybór odpowiedniego rozmiaru. Na karcie znajduje się również przycisk "Do koszyka". W ten sposób wybierasz produkty, które chcesz kupić. Pamiętaj wybrać jego wariant np. rozmiar.

Koszyk

Na stronie koszyka można w prosty sposób modyfikować jego zawartość, dodawać i usuwać produkty oraz zmieniać ich ilość. W tym miejscu znajduje się także podsumowanie zamówienia i informacja o całkowitej wartości wybranych produktów.

Pod koszykiem wybierz formę dostawy i sposób płatności. Jeśli dysponujesz kodem rabatowym to tu również możesz go wprowadzić aby skorzystać z jego profitów.

Po podjęciu decyzji o założeniu zamówienia, kliknij na opcję „Zamawiam”.

Twoje dane

Umożliwiamy zamawianie na wiele sposobów, możesz zrobić zakupy jednorazowo bez rejestracji, ale zalecamy założyć konto aby mieć szybki dostęp do historii swoich zamówień, dodawać produkty do "przechowalni" i uzyskać inne profity.

Zarejestrować się możesz klasycznie wprowadzając własne dane, zyskując login i hasło lub przez szybkie logowanie przy pomocy Facebooka lub konta Google.

Uzupełnij dane

Jeśli to Twoje pierwsze zakupy w naszym sklepie i nie masz konta wprowadzać niezbędne informacje dotyczące Twojego zamówienia.

Jeśli wybraną formą wysyłki były paczkomaty to tutaj możesz wskazać dogodny dla Ciebie paczkomat do którego zostanie wysłana przesyłka.

W tym miejscu konieczne jest zaakceptowanie regulaminu. Możesz też wpisać własne uwagi, poprosić o fakturę i zapisać się do naszego newslettera aby być na bieżąco z nowościami i promocjami w naszym sklepie

Po wypełnieniu wszystkich danych przejdź do podsumowania zamówienia klikając w przycisk "Podsumowanie".

Podsumowanie

Dla pewności czy zamówienie jest prawidłowo złożone, wyświetlamy stronę z podsumowaniem zamówienia. Możesz tu zobaczyć:

  • listę zamówionych produktów,
  • kwotę do zapłaty
  • adres wysyłki
  • dane do faktury
  • pozostałe informacje dotyczące zamówienia

Jeśli wszystko się zgadza kliknij Potwierdzam zakup.

Potwierdzenie i płatność

W zależności od wybranej formy płatności, w tym miejscu możesz przejść do strony płatności lub otrzymasz powiadomienie w jaki sposób wykonać przelew. Tutaj wyświetlimy też potwierdzenie otrzymania zamówienia.

Jednocześnie na Twój e-mail zostanie wysyłana wiadomość potwierdzająca złożenie zamówienia.

Zamówienia telefoniczne

Oprócz zamówień na naszej stronie internetowej istnieje możliwość składania zamówienia telefonicznie w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta od poniedziałku do piątek od 8.00 do 16.00 pod numerem 790 703 625.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium