Reklamacje

Poradnik jak sprawnie i bez problemów przejść proces reklamacji.

Na zgłoszenie reklamacji masz nawet 2 lata

Przygotuj produkty i informacje które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupy (dokument sprzedaży lub fakturę). Wypełnij formularz reklamacyjny, możesz go pobrać klikając TUTAJ.

Spakuj produkt i odeślij przesyłką opłaconą z góry na nasz adres: „ARIANA” Producent Odzieży Damskiej Agata Salamon ul. Nowickiej 33 96-127 Lipce Reymontowskie

W ciągu 14 dni od otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz produkt wolny od wady lub wymienimy go na nowy.

INFOLINIA: 790 703 625


Warunki Reklamacji

Reklamacji nie podlegają niezgodności wynikające z ustawień sprzętu komputerowego np. kolor, proporcje itp. Reklamacja nie zostanie uznana również w przypadku przebarwień oraz uszkodzeń mechanicznych takich jak: wydarcia, otarcia, oraz niewłaściwe dopasowanie odzieży, a także uszkodzenia mechaniczne zamków błyskawicznych, gum, taśm i elementów ozdobnych, wygoda odzieży oraz zła konserwacja odzieży i naturalne zużycie się. Pamiętaj, iż większość naszych sukienek wykonana jest z delikatnych tkanin i koronek na które trzeba zwrócić szczególną uwagę podczas użytkowania.

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Marka Lavika odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu. Lavika jest odpowiedzialna z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcje w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umową Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.)

 

Plik PDF z formularzem reklamacyjnym dostępny jest TUTAJ

 

Informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (online Dispute Resolution).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium