REKLAMACJE

Towary kupione w naszym sklepie możesz reklamować w następujący sposób:

  • Przygotuj produkt do reklamacji oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów – np. dokument sprzedaży lub fakturę
  • wypełnij formularz reklamacji dostępny na naszej stronie
  • spakuj produkt i odeślij przesyłką opłaconą z góry na adres:

„ARIANA” Producent Odzieży Damskiej

Agata Salamon

ul. Nowickiej 33

96-127 Lipce Reymontowskie

 

   W ciągu 14 dni od otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz produkt wolny od wady lub wymienimy produkt na nowy.

Warunki Reklamacji

Reklamacji nie podlegają niezgodności wynikające z ustawień sprzętu komputerowego np. kolor, proporcje itp. Reklamacja nie zostanie uznana również w przypadku przebarwień oraz uszkodzeń mechanicznych takich jak: wydarcia, otarcia, oraz niewłaściwe dopasowanie odzieży, a także uszkodzenia mechaniczne zamków błyskawicznych, gum, taśm i elementów ozdobnych, wygoda odzieży oraz zła konserwacja odzieży i naturalne zużycie się. Pamiętaj, iż większość naszych sukienek wykonana jest z delikatnych tkanin i koronek na które trzeba zwrócić szczególną uwagę podczas użytkowania.

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Marka Lavika odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu. Lavika jest odpowiedzialna z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcje w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umową Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.)

Plik PDF z formularzem reklamacyjnym dostępny jest TUTAJ

Informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (online Dispute Resolution).