Nie wiesz jak kupować?

Wszystko wyjaśniamy poniżej!

ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM LAVIKA

Wybór produktu

1. Zobacz naszą ofertę i wybierz z niej produkty, które Cię interesują. Po wyszukaniu interesującego modelu, klikając na niego przechodzisz na kartę produktu, gdzie znajdują się przydatne informacje: zdjęcie, opis, cena, dostępne rozmiary oraz tabela która ułatwi Ci wybór odpowiedniego rozmiaru. Na karcie znajduje się również przycisk "Dodaj do koszyka". W ten sposób wybierasz produkty, które chcesz kupić.

Na stronie koszyka można w prosty sposób modyfikować jego zawartość, dodawać i usuwać produkty oraz zmieniać ich ilość. W tym miejscu znajduje się także podsumowanie zamówienia i informacja o całkowitej wartości wybranych produktów.

Kompletowanie zamówienia

2. Po podjęciu decyzji o założeniu zamówienia, kliknij na opcję „Przejdź do realizacji zamówienia”.

Jeżeli jesteś nowym Klientem istnieją dwa sposoby rejestracji:

  • Możesz założyć konto, co pozwoli na szybsze zakupy w przyszłości
  • "Szybkie zakupy", gdzie podajesz niezbędne dane do dokonania wysyłki

Jeżeli jesteś naszym stałym Klientem celem kontynuowania zakupów prosimy o zalogowanie się - podając swój adres e-mail oraz hasło.

Wybór sposobu płatności i miejsca dostarczenia produktu

3. W kolejnym kroku poprosimy o wypełnienie formularza zamówienia, w tym wskazanie Twoich danych niezbędnych do zrealizowania zamówienia, wybór miejsca dostarczenia towaru, sposobu wysyłki oraz płatności.

Zamówiony towar może zostać wysłany w następujący sposób:

  • Kurier (przy płatności z góry)
  • Kurier za pobraniem (płacisz dopiero przy odbiorze)
  • przez system Paczki w RUCHu świadczonej przez Kioski RUCHu S.A. Wysyłka do najbliższego kiosku.

Po wybraniu sposobu płatności przejdziesz do podsumowania zamówienia, po sprawdzeniu wszystkich danych prosimy kliknąć "Potwierdzam zamówienie".

Po złożeniu zamówienia na wskazany adres e-maila zostanie wysyłana wiadomość potwierdzająca złożenie zamówienia.

ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE

Oprócz zamówień na naszej stronie internetowej istnieje możliwość składania zamówienia telefonicznie w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta od poniedziałku do piątek od 8.00 do 16.00 pod numerem +48 790-703-625.

PŁATNOŚĆ

Zamówienia złożone w naszym sklepie można opłacić na kilka sposobów:

1. Przelew standardowy bezpośrednio na nasze konto

nr konta: 80 1140 2004 0000 3402 7505 2315

dane odbiorcy: „ARIANA” Producent Odzieży Damskiej Agata Salamon

tytuł przelewu: numer zamówienia, imię i nazwisko

2. Płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu PayU.

3. Płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu PayPal.

4. Płatność za pobraniem - przy odbiorze przesyłki.

 

DOSTAWA

Paczki wysyłamy za pośrednictwem:

1. Firmy kurierskiej DPD – jeden koszt przesyłki niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów

  • Przedpłata na konto lub płatność PayU - koszt 15,00 zł
  • Płatność przy odbiorze (za pobraniem) - koszt 20,00 zł

Przesyłki kurierskie są dostarczane zazwyczaj na następny dzień roboczy po nadaniu jej od nas.

Przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub po otrzymaniu informacji o wpłacie od systemu PayU lub PayPal.

2. Przez system Paczki w RUCHu świadczonej przez Kioski RUCHu - koszt 6 zł.

Uwaga: Czas dostawy przy wyborze tej formy transportu może wynosić ok. 5 dni od daty otrzymania powiadomienia o wysyłce.

 

Wysyłamy paczki również za granice do krajów UE. Koszt 65zł.

Wysyłka poza UE koszt do uzgodnienia.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROT)- POBIERZ

REGULAMIN - POBIERZ

FORMULARZ REKLAMACJI - POBIERZ